Miksi digitaalista ulkomainontaa?
Digitaalinen ulkomainonta on tutkitusti tehokasta. Myös mainostajat ovat todenneet tämän ja näin ollen ulkomainonta kasvoi vuonna 2019 19,2%, kun taas vastaavasti lehtimainonta laski 6,2%.
- Ulkomainonta ohjaa parhaiten verkkoon, verrattuna televisioon, radioon ja sanomalehtiin – Online Activation Survey – Nielsen 2017
- Ketteryys – mahdollistaa dynaamiset sisällöt, esim. sään, vuodenajan, viikonpäivän
- Ulkomainonnan huomioarvoon vaikuttaa kolme asiaa:
- Kuinka lähellä näyttö on
- Kuinka iso näyttö on
- Onko näyttö valaistu
”Kun ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät ole kognitiivisesti niin kuormittuneita kuin sanomalehteä lukiessaan tai netissä surffatessaan. Kadulla pitää toki keskittyä liikenteeseen, mutta muuten ihmisillä on enemmän resursseja havainnoida ympäristöä. Siksi he havaitsevat mainoksia helpommin” – Kantar 2019
Miten pääsen alkuun?
Pyydä meiltä tarjous digitaalisesta ulkomainonnasta ottamalla yhteyttä sähköpostitse lohja@proscreen.fi tai soittamalla Lohjan alueen myyntiimme 040 757 7459.
Tarvittaessa autamme yritystäsi myös mainossisällön suunnittelussa ja toteutuksessa, still-mainoksen toteutus alkaen 99€ (alv. 0%).