Quantcast
Lempäälä • Proscreen

Miksi digitaalista ulkomainontaa?

Lempäälä-talon 24m²:n huipputarkka jättiscreeni ei jää junankäyttäjiltä huomaamatta – hanki näkyvyyttä koko kasvukäytävän mitalta!

Digitaalinen ulkomainonta on tutkitusti tehokasta. Myös mainostajat ovat todenneet tämän ja näin ollen ulkomainonta kasvoi vuonna 2019 19,2%, kun taas vastaavasti lehtimainonta laski 6,2%.

Ulkomainonta ohjaa parhaiten verkkoon, verrattuna televisioon, radioon ja sanomalehtiin – Online Activation Survey – Nielsen 2017
Ketteryys – mahdollistaa dynaamiset sisällöt, esim. sään, vuodenajan, viikonpäivän
Ulkomainonnan huomioarvoon vaikuttaa kolme asiaa:

  • Kuinka lähellä näyttö on
  • Kuinka iso näyttö on
  • Onko näyttö valaistu

”Kun ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät ole kognitiivisesti niin kuormittuneita kuin sanomalehteä lukiessaan tai netissä surffatessaan. Kadulla pitää toki keskittyä liikenteeseen, mutta muuten ihmisillä on enemmän resursseja havainnoida ympäristöä. Siksi he havaitsevat mainoksia helpommin” – Kantar 2019

Lempäälän rautatieasema

Julkisivunäyttö 24m² (6m x 4m) Tavoittaa kaikki aseman käyttäjät sekä useat ohi kulkevat junamatkustajat

Näyttöjen sijainnit

Kysyttävää? Katso UKK-osiomme tai laita sähköpostia osoitteeseen info@proscreen.fi – vastaamme pian!