Quantcast
Keravan keskustan alueen digitaalinen ulkomainonta • Proscreen

Keravan näkyvintä paikallista mainontaa!

Proscreen myy digitaalista ulkomainontaa Keravalla yhteistyössä Keravan kaupungin kanssa. Näyttöverkostossa on kaksi suurta näyteikkunanäyttöä Keravan kaupungintalon yhteydessä sekä kaksi jättinmäistä kaksipuoleista tienvarsinäyttöä erittäin vilkkaasti liikennöidyillä Saviontiellä sekä Alikeravantiellä.

Miksi digitaalista ulkomainontaa?

Digitaalinen ulkomainonta on tutkitusti tehokasta. Myös mainostajat ovat todenneet tämän ja näin ollen ulkomainonta kasvoi vuonna 2019 19,2%, kun taas vastaavasti lehtimainonta laski 6,2%.

  • Ulkomainonta ohjaa parhaiten verkkoon, verrattuna televisioon, radioon ja sanomalehtiin – Online Activation Survey – Nielsen 2017
  • Ketteryys – mahdollistaa dynaamiset sisällöt, esim. sään, vuodenajan, viikonpäivän
  • Ulkomainonnan huomioarvoon vaikuttaa kolme asiaa:
    1. Kuinka lähellä näyttö on
    2. Kuinka iso näyttö on
    3. Onko näyttö valaistu

”Kun ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät ole kognitiivisesti niin kuormittuneita kuin sanomalehteä lukiessaan tai netissä surffatessaan. Kadulla pitää toki keskittyä liikenteeseen, mutta muuten ihmisillä on enemmän resursseja havainnoida ympäristöä. Siksi he havaitsevat mainoksia helpommin” – Kantar 2019

 

Ota yhteyttä:

kerava@proscreen.fi

010 200 9750

Saviontie

2x 12m² (4m x 3m) KVL: 108.180 ajoneuvoa /vko

Alikeravantie

2x 12m² (4m x 3m) KVL: 199.080 ajoneuvoa /vko

Kauppakaari, kävelykatu

3m² (2m x 1,5m)

Paasikivenkatu

3m² (2m x 1,5m)

Näyttöjen sijainnit

Kysyttävää? Katso UKK-osiomme tai laita sähköpostia osoitteeseen info@proscreen.fi – vastaamme pian!