Quantcast
Janakkalan digitaalinen ulkomainonta • Turenki • Proscreen

Näyttö tavoittaa:

  • Harvialan tien autoilijat varauksin, KVL n. 6200 ajoneuvoa päivässä
  • Liiketiloissa asioivat: Ruokakaupat, Pankki, Apteekki, R-Kioski, Alko jne.
  • Tankkaajat (ABC kylmäasema)
  • Pankkiautomaatilla asioivat

Miksi digitaalista ulkomainontaa?

Digitaalinen ulkomainonta on tutkitusti tehokasta. Myös mainostajat ovat todenneet tämän ja näin ollen ulkomainonta kasvoi vuonna 2019 19,2%, kun taas vastaavasti lehtimainonta laski 6,2%.

  • Ulkomainonta ohjaa parhaiten verkkoon, verrattuna televisioon, radioon ja sanomalehtiin – Online Activation Survey – Nielsen 2017
  • Ketteryys – mahdollistaa dynaamiset sisällöt, esim. sään, vuodenajan, viikonpäivän
  • Ulkomainonnan huomioarvoon vaikuttaa kolme asiaa:
    1. Kuinka lähellä näyttö on
    2. Kuinka iso näyttö on
    3. Onko näyttö valaistu

”Kun ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät ole kognitiivisesti niin kuormittuneita kuin sanomalehteä lukiessaan tai netissä surffatessaan. Kadulla pitää toki keskittyä liikenteeseen, mutta muuten ihmisillä on enemmän resursseja havainnoida ympäristöä. Siksi he havaitsevat mainoksia helpommin” – Kantar 2019

Ota yhteyttä:

janakkala@proscreen.fi

010 200 3366

Janakkalan OP, Harvialantie

12m² (3m x 4m) 100.000+ kontaktia / vko

Näyttöjen sijainnit

Kysyttävää? Katso UKK-osiomme tai laita sähköpostia osoitteeseen info@proscreen.fi – vastaamme pian!